Alla inlägg under juni 2008

Av djess - 3 juni 2008 01:24


det kickar! på riktigt! man blir så jävla glad.

dimebag darrells allra sista ord var bland annat 'van halen'.

party och glädje för honom.


party och glädje för mig.

 sov gott raring.


van halen - why can't this be love

Av djess - 3 juni 2008 01:08


imorgon skall jag berätta om björn som bajsar genom sitt ansikte. och redogöra ngt sånär från helgens storstadsbesök.

sedan lämnar jag er i ett par dagar.


och nu skall jag sova.

godnatt kakor.

Av djess - 3 juni 2008 01:07



och jag väljer att inleda peppet med en låt från mustasch halvbraiga skit. särskilt den här är mer än bra. det är jävligt najs.


mustasch - double nature



Av djess - 2 juni 2008 22:02


E säger:

Du har mött din överman. Bit i kudden och gny.

Av djess - 2 juni 2008 21:50


min musiksmak är...bäst.


death cab for cutie - soul meets body

Av djess - 2 juni 2008 20:27


jag tror det är mitt ex ni är ute efter.


och så bra musiksmak har han inte. tyvärr.

så det är bara bra att ni kom hit ist.

Av djess - 2 juni 2008 16:07


världens roligaste katt. och jag har inte ens träffat honom. men jag får höra en massa. och se bilder. och de allra roligaste är de här jag tänker visa nu. stellan är kaxig.

och stellan är trött. typ.

jag skrattar helt sjukt mkt så fort jag tittar på bilderna.


hahaha.

kaxet.


checka läppen på honom. den är liksom..uppuffad. hahaha.

Av djess - 2 juni 2008 14:34


nu jävlar är dem här. massa fina hårdrockare. stan lever igen och det är smockfullt med folk. hur härligt som helst.


det är varmt, jag kokar sönder. jag skall bada i poolen nu.


Ovido - Quiz & Flashcards