Direktlänk till inlägg 10 juli 2008

ETT INLÄGG OM ERIK.

Av djess - 10 juli 2008 18:21


jag har en vän som heter erik. erik från göteborg.

en gång i tiden hade han halvlångt svart hår.

det var det finaste håret i världshistorien.

sedan kom den hemska dagen då han gjorde valet att klippa av det och mitt hjärta krossades. idag kan jag ärligt säga att jag kommit över det.


erik är för övrigt en riktigt rolig person. man kan ibland få uppfattningen om att han är en aning klantig och ibland lite..disträ. eller, ja, helt enkelt i sin egna lilla värld - vilket han också är.


allt som oftast ligger erik inne med roliga små historier om både det ena och det andra.


en sak som man vet garanterat, som JAG vet garanterat, det är att man blir glad av att prata med honom och att han dessutom besitter den fina egenskapen att få folk att skratta...


ja, är inte det hur bra som helst?


DESSUTOM tjejer, så är erik kalassnygg. och hela hans beteende är dösött.


så, erik, nu har jag sålt dig till ALLA tjejer som läser min blogg.

tyvärr vågar jag inte lägga ut en bild på dig för du skulle kanske bli arg på mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djess - 2 februari 2009 15:13

  vi gör såhär istället; denna bloggen får stå kvar tills alla mina läsare hittat till den nya.         http://jesswylde.blogg.se   ses där.   ...

Av djess - 13 januari 2009 13:14

    det är så bra att jag vill gråta:    

Av djess - 13 januari 2009 12:48

    jag och min bror snackade könsneutrala namn en dag. att det vore rätt coolt om jag hade hetat charlie. typ. eller sam. som förkortning ni vet.   då kom han tänka på en tjej i karlshamn. hon heter charlie frank.   frank är hennes efternamn. DET ty...

Av djess - 13 januari 2009 12:40

    jag skall ut och springa. men jag har inte kommit ngnstans än. vad jag vet. jag sitter här och snurrar på pysens stol, sörplar kaffe och lyssnar på nikola. jag hittar tusen saker att göra istället för det jag borde. dessutom är jag trött. då kän...

Av djess - 13 januari 2009 12:14

    nikola sarcevic - roll, roll and flee

Ovido - Quiz & Flashcards